Kundeportalen finner du på novari.no/kontaktoss
Den nye kundeportalen gjør det enklere å melde inn behov og henvendelser til oss i Novari IKS.
Vi har utviklet en strukturert prosess der saker kategoriseres, tildeles en ansvarlig og følges opp løpende.
Når du har opprettet bruker og logget inn i kundeportalen har du følgende valg:
- Sende en forespørsel dersom du trenger hjelp med en tjeneste eller annen bistand (Service request)
- Rapportere et problem eller en feil du opplever (Incident)
- Be om en endring på eksisterende tjeneste (Change)
- Meld behov for ny tjeneste (Service request)
Vi ser frem til et tettere og verdiskapende samarbeid med dere.
Vår nye kundeportal gjelder IKKE for:
- Hjelp til en tjeneste eller annen bistand knyttet til tredjepartsløsninger.
Visma InSchool, IST, eller andre tjenester vil fortsatt håndteres via leverandørenes egne systemer.
- Deg som er elev/privatist.
Da tar du direkte kontakt med din fylkeskommune, oversikt over kontaktinfo finner du på vilbli.no