Accessibility Tools

Nå blir det enklere å komme i kontakt med oss i Novari IKS  

Ønsker du å ta kontakt med oss? Det er med stolthet vi presenterer vår splitter nye kundeportal, som gjør det enklere å komme i kontakt med og melde inn behov til oss i Novari IKS.

Kundeportalen finner du på novari.no/kontaktoss

Den nye kundeportalen gjør det enklere å melde inn behov og henvendelser til oss i Novari IKS.

Vi har utviklet en strukturert prosess der saker kategoriseres, tildeles en ansvarlig og følges opp løpende. 

skjermbilde av login på kundeportalen til novari iks

Når du har opprettet bruker og logget inn i kundeportalen har du følgende valg:  

  • Sende en forespørsel dersom du trenger hjelp med en tjeneste eller annen bistand (Service request)  
  • Rapportere et problem eller en feil du opplever (Incident)  
  • Be om en endring på eksisterende tjeneste (Change)  
  • Meld behov for ny tjeneste (Service request)  

Vi ser frem til et tettere og verdiskapende samarbeid med dere.

Vår nye kundeportal gjelder IKKE for:  

  • Hjelp til en tjeneste eller annen bistand knyttet til tredjepartsløsninger.
    Visma InSchool, IST, eller andre tjenester vil fortsatt håndteres via leverandørenes egne systemer.  
  • Deg som er elev/privatist.
    Da tar du direkte kontakt med din fylkeskommune, oversikt over kontaktinfo finner du på
    vilbli.no 

Del på sosiale medier

Facebook
Twitter
LinkedIn